Brudbukett...
2009-03-05 | 12:46:37

Ska börja titta efter någon brudbukett som ja tror kan passa den blivande bruden...
Silver Rött och Svart. utesluter röda blommor, kanske kan spraya blommor silvriga och ha pärlor på. Har en bild i huvudet får nog sätta mig och skssa lite sen.
Nu ska ja kolla i senste man tidningen och se om det står något bra om hur man klipper film i den. Eller har någon något förslag hur man gör?
Jag har tränat 3 ggr denna veckan... Och jag har ätit som jag ska !
Nä nu ska jag skissa och kolla i tidningen .

Kommentarer
Postat av: jennnyysan

girrl...sa ru gefta dej!!!

e det iten så kan det vara läge o säga vem som skall görat!!



du känner alltid folk som ska gefta seg.

jag vill med känna sånt. folk. har hört att bröllop skall vara glassigt..o glass e ju gott



vi borde bestämma ett datum för dejtande. det borde vi.

jag jobbar nu..det e lite trevligt.

sen skall jag dricka vin. ända in i natta... ksall du göra nått spännande??



hörs

kram

2009-03-06 @ 19:49:14
Postat av: Havsänglar

åh, så vackert det låter :)

2009-03-06 @ 20:26:33
URL: http://khavsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0