Hej
2009-04-07 | 18:36:37

Nu var det ett tag sedan som jag skrev här igen...händer ju inte så mycket. Jag har ätit min medecin i lite mera än i en vecka och tycker väl inte direkt det blivit bättre...idag kom jag inte till skolan pga migränen. imorogn har jag tenta i sjöspedition. efter det är det påsklov och då ska ja inte göra något. Kanske åka till Varberg men det är ju inte så jobbigt.
Och inte heller orkar jag träna.
Helgen var kanon var i väg och fiskade med massa härliga människor.
Och fisk fick vi oxå 11 st, jag fick 2 och Anki och Jörgen fick resten.










kom på att jag tycker att man ska kunna vrida på korten efter det att man laddat upp dom, har en del kort som är tagna stående men far att man ska se dom får man antigen vrida huvudet en massa eller vrida datorn...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tror inte mamma vill pussa den fisken egentligen :P

2009-06-05 @ 20:49:16
URL: http://holeintheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0